LLIURAMENT DE DORSALS
El dorsal, la bossa de la cursa i la samarreta es podran recollir a la Fira de la cursa, que tindrà lloc el dia abans de la cursa, des de les 10 fins les 20 hores, i que estarà ubicada al l'antiga fábrica CACI C/Eduard Maristany, 191, 08912 BADALONA
Horari:
-
DiSSABTE, 17 de desembre de 10:00h a 20:00h a l'Antiga fábrica CACI C/ d'Eduard Maristany, 191, 08912 Badalona.
-
DIUMENGE, 18 de desembre Excepcionalment, també es podran recollir els dorsals pendents el mateix dia de la cursa ala CARPA de l'arribada a la Rambla Gorg a les 8:00 hores (fins a una hora abans de l’inici de cada cursa).
Recorda que no es lliurarà cap dorsal ni xip fora dels horaris establerts.
Lliurament de dorsals i xip:
-
Els titulars de les inscripcions s’han d’identificar amb el DNI i el comprovant d’inscripció imprès.
-
En cas de recollir el dorsal d’una tercera persona, aquesta haurà de portar una autorització signada pel titular.
-
Totes les incidències s’atendran el dissabte 17 de desembre al l'Antiga fábrica CACI fins les 20:00h. No es gestionaran altes el mateix dia de la cursa.
-
Tots els inscrits a la cursa hauran d’identificar-se amb el dorsal i el xip oficial “Champion Chip” (pots portar el teu, llogar-ne un o aprofitar l’oferta de compra amb la teva inscripció).
-
Recollida EXPRESS Recollida de dorsal, xip i bossa del corredor per clubs de més 10 persones, poseu-vos en contacte amb l'organització per formar part de la nostra llista de REPARTIMENT EXPRESS CLUBS. Envia un email a cabarcelones@gmail.com especificant els noms, cognoms i data de naixament dels corredors, el responsable de la recollida amb el seu DNI i us prepararem totes les bosses amb els seus corresponents pitralls i xips (en cas de no tenir xip propi).
-
Si tens qualsevol problema, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres al correu electrònic: cabarcelones@gmail.com